Hostel HI-Niagara Falls

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag18°

We hebben een aantal aanbieders voor HI-Niagara Falls voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel HI-Niagara Falls in het Nederlands

Leuke plek met ruimte voor verbetering.

M.Zuurbier
27-8-2012

Zeer vriendelijk personeel. Mooie huurfietsen. Zeer gehorige kamers en krakende trap. Fijne plaats met vuurkorf voor de deur. Gratis internet incl. 2 beschikbare computers in de basement. Gezellige keuken met slecht ontbijt, vaak zonder koffie. Lekker liggende bedden. Vieze douche.

Hostel info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel HI-Niagara Falls in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel HI-Niagara Falls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.