Hotel Diplomat Inn

Kleine hotelsWeer vandaag21°

We hebben een aantal aanbieders voor Diplomat Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Diplomat Inn in het Nederlands

One Night Stay

Guillaume
21-8-2013

24 juni 2011: Het motel is erg gedateerd, geen lift. Wij hebben het genomen. omdat het dichtbij de Skylon Tower en de Niagara Falls is. De prijs is redelijk vergeleken bij de andere motels.

Gereisd Met partner in Fri Jun 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres5983 Stanley Avenue L2G 3Y8(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diplomat Inn in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diplomat Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.