Hotel Diplomat Inn

Kleine hotelsWeer vandaag33°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Diplomat Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Diplomat Inn in het Nederlands

One Night Stay

Guillaume
21-8-2013

24 juni 2011: Het motel is erg gedateerd, geen lift. Wij hebben het genomen. omdat het dichtbij de Skylon Tower en de Niagara Falls is. De prijs is redelijk vergeleken bij de andere motels.

Gereisd Met partner in Fri Jun 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel in een gekkenhuis

bianca
10-8-2012

Gelegen midden in het stadje Niagara Falls op loopafstand van de Horseshoe Falls. Rondom de Niagara Watervallen is een klein Chersonissos gelegen, wat maar je ding moet zijn. Er is in ieder geval zat te doen, als het je ding is. Fijne ruime kamers, goede airco, lekkere douche, koelkat met vriesvak op de kamer, kamer is schoon en fris. Minpunten: dat eeuwig plakkende douchegordijn en de internetverbinding is niet je-van-het. Prijs/Kwaliteit is prima te noemen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres5983 Stanley Avenue L2G 3Y8(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diplomat Inn in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diplomat Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.