Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St.

Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St.

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn & Suites by the Falls - Centre St. voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St. in het Nederlands

Goed verblijf net buiten de drukte

Gast, 27-10-2016

Goed en schoon hotel net buiten de drukte van Clifton Hill (2 min lopen) en op loopafstand van the Falls (11 min lopen).

Ruime kamer. Alleen de koelkast maakte wat kabaal maar dat was verholpen door uit te zetten.

Bij de hotelkosten komt nog een extra fee voor ontbijt en parkeren. Dit maakt het hotel niet goedkoop, maar alles in de omgeving is heel duur. Zelfs de Starbucks en de Outback.Parkeerplaats is ruim voorhanden. Ontbijt is ruim voldoende alleen alles met plastic. Lastig met plastic mes en vork.

Wifi is snel. In het hotel zijn geen alcoholische dranken te koop als de bar gesloten is.

Boek je een pakket voor toegang van diverse attracties en zit daar de Wego bus gratis bij dan stopt deze boven aan de straat Clifton Hill (rode lijn) op nog geen twee minuten lopen van het hotel.

prima onderkomen

Ria Smit, 14-9-2011

Mooi hotel en prima ligging tov de bezienswaardigheden is makkelijk bereikbaar.

Ligt net buiten de drukte.

Prima hotel

Chris + Eileen, 10-7-2008

Op loopafstand van de Falls. Zeer grote en schone kamers. Airco en afzuig badcel maken wel veel lawaai. Ontbijt OK. Prima prijs/kwaliteit- verhouding.

Op zich niet slecht maar we hebben mooiere Days Inn hotels

Harry Nurmohamed, 5-12-2006

Op zich niet slecht maar we hebben mooiere Days Inn hotels meegemaakt..

Het was allemaal net iets te verouderd en mag wel een beetje opgefrist worden.

Service en de ligging zijn wel erg goed.

Gelegen net buiten de enorm kermisachtige straat Clifton

Annemarie en Sebastiaan, 6-5-2006

Gelegen net buiten de enorm kermisachtige straat Clifton Hill op loopafstand van the Falls. Op zich prima hotel. Ontbijt is simpel maar best lekker. Zit een zwembad bij en parkeerterrein bij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St. in Niagara Falls (Canadese kant), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn & Suites by the Falls - Centre St. scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: