Niagara Falls (Canadese kant)

We hebben een aantal aanbieders voor Niagara Falls (Canadese kant) voor je op een rij gezet:

vakanties Niagara Falls (Canadese kant)

Reviews over Niagara Falls (Canadese kant)

Ongelooflijk ervaring, zo mooi!

fam. Slottie
    15-8-2017

De falls is niet voor niks een van de 7 wereld wonders. Super mooi, en terwijl er veel mensen zijn, is alles ruim opgezet en kun je rustig genieten van de uitzicht en van de natuur. Er zijn overal eekhoorns die supertam zijn en komen eten uit je hand. Behalve de ongelooflijk Falls, heb je ook leuke winkels, veel amusement zoals indrukwekkende arcade game halls en casino's. Leuke winkels, Hersey's chocola winkel doen! We zijn ook aan de Amerikaanse kant gewest, heel anders, maar ok wel leuk. De boottocht naar de waterfall is een aanrader; heel indrukwekkend. We zijn drie dagen geweest en vonden het geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

De overweldigen Falls

Kristel Moonen
    31-7-2017

Niagara Falls als plaatst is niet heel erg bijzonder. Lijkt een beetje op Las Vegas met al die toeters en bellen, maar als je dan bij de watervallen komt ben je dat weer even vergeten. Wat een natuurschoon zeg!!! Genoten vanaf de kant, maar ook zeker op de boot. Wat inmens hoog en wat een water. Zeker de moeiete waard om 1 keer in je leven gezien te hebben

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi om een keer gezien te hebben

Gast
    27-10-2016

Wij zijn eerdre dit jaar bij de Iguazu Falls geweest in Brazilië/Argentinië die grootser en indrukwekkender zijn. Maar deze moet je ook ooit gezien hebben. Omgeving is zeer toeristisch en dat geldt dan ook voor de prijzen: zelfs de Starbucks en Outback zijn veel duurder. Clifton Hill is een uitgaanscentrum. Boek je een packagedeal via Internet (of lokaal voor hetzelfde geld) dan stippellen ze in overleg met je een route voor je uit waarbij reserveringen worden gemaakt zodat je verzekerd bent van toegang en niet in rijen hoeft te gaan staan. Hierbij krijg je ook een Hop on/off bus ticket (Wego) waar je twee dagen gartis mee kunt verplaatsen. Aanrader is om in de Skylon Tower te gaan eten (buffet of diner). Je moet dit wel vooraf reserveren via de site. Betalen doe je ter plaatse. Helaas mag je niet vooraf de toren op voor het uitzicht. Pas na je diner of lunch mag je rondlopen. Tip: boek rond sunset dan zie je twee verschillende uitzichten.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Verschrikkelijk

Anoniem
    23-7-2016

De watervallen zijn mooi maar wat een kermis eromheen. Verschrikkelijk gewoon! Wij zijn na 2 uur weer gevlucht... Jammer van de 22 CAD (!!) die we voor een parkeerplaats moesten neertellen.

Eens maar nooit weer helaas.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Spectaculair

Bastiaan bakker
    17-6-2016

Echt een item voor de bucket list. Eerst een lekkere wandeling langs de watervallen van boven af, vervolgd door een boot tocht langs de watervallen. Hoor het gebulder van de watervallen, terwijl de nevel lekker fris in je gezicht slaat. (je krijgt een poncho om je kleding droog te houden). Als afsluiter een etentje in de draaiende toren om het spektakel nog eens van boven af te zien. In de nabije omgeving is er ook een soort van attractiepark-achtig dorpje, leuk om eens doorheen te struinen.

Gereisd Met partner in april 2016
Niagara Falls (Canadese kant) scoort een 8 uit 10, op basis van 69 reviews