Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport

Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport in het Nederlands

Keurig net hotel.Vriendelijk personeel.

Hotel heeft een shuttledienst naar en van vliegveld.

Ligt heel dicht bij vliegveld maar je hoort hier niets van.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport in Mississauga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Toronto Airport