London

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties London

Dagen regen191616131111101112131620

Reviews over London

• 7r.m.t.14-04-2019

licht off london

het was een dagtocht naar londen met een dubbeldekker met een goeie en ervaren chauffer de reis ging via belgie en een overtocht met de boot naar en geland daarna nog een stukje rijden naar londen, het was een gezellige groep, ik ben eerst een lekker engels ontbijt gaan eten daar kun je dan de hele dag op teren rest van de dag heerlijk gewinkeld wat gesnoept en een engels biertje genomen de kerst versieringen zijn ontzettend mooi en je voelt dat kerstmis in aantocht is rond 19.00 weer naar huis vermoeid stapt iedereen weer in en iedereen is er dus we vertrekken snel, de chauffeur manoevreerd de dubbel dekker met kunde door london heen top dan is het weer de boot tocht en vanuit belgie 4 a 5 uur rijden naar arnhem dat was mijn opstap plaats... gr ronald

• 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2018

• 9Veerle11-04-2019

Wat een geweldig avontuur!

De mensen in het hotel waren aardig, je kreeg goede service, het was leuk ingericht en betaalbaar. Ook hielp het dat ik al jaren naar London wilde.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Hanan10-02-2018

Mooie herinneringen

Geweldige busreis naar Londen met een super chauffeur die super vriendelijk was. Voor herhaling vatbaar.

• 9Zorg voor natuur

februari 2018

• 8Ranjeeth20-05-2013

Mooie plek

Prachtige bestemming! Veel natuur, cultuur en mensen. Lekker etetn drinken enzo. Je kan er goed uitrusten.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Jolanda06-05-2013

Mega mooie stad!!

London is echt ''the place to be''!veel cultuur,musea,bezienswaardigheden,uitgaan,eten,mooie parken,SHOPPEN,kortom je hebt bijna 1 volle week wel nodig om er echt van te kunnen genieten!Het ligt relatief kort bij Nederland en toch voelde het zeer buitenlands(Engelse ponden,links rijden,1 uur tijdverschil)Typisch zijn de rode bussen ,rode telefooncellen en de taxis,en duur.....tja je kunt t zelf zo bont maken als je wil maar vondt t echt niet veel duurder dan bv Amsterdam

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9jan16-01-2011

Leuke stad

Leuke stad en perfect als uitvalsbasis naar bv de Niagrafalls en andere bezienswaardigheden.

Alleen gereisd in augustus 2008

• 9Bianca01-09-2010

gave ervaring

ik had het geluk dat ik bij kennissen thuis kon logeren wat de reis een stuk goedkoper maakte. Erg genoten van de omgeving doordat we een autotour hebben gemaakt. Is daar heel gewoon om rustig vijf uur lang in de auto te zitten om wat te zien.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Peter M. Gemmink10-09-2007

London is een stad waar iedereen zich thuis voelt. London oogt als ieder westerse stad maar heeft heel veel verschillende kulturen. De mensen zijn vriendelijk: helpen elkaar. Er zijn musea die een indruk geven van hoe het vroeger was. Er zijn verschillende parken binnen de stadsgrenzen waarvan Victoria Park centraal gelegen is. In September wordt de Western Fair druk bezocht. De London Knights, is een ijshockey-club die de OHL kampioenschap heeft gewonnen alsook de CHL kampioenschap in 2004-05. London heeft ook een Canadian Footbal League (amateur) team.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in september 2007

• 7Piet15-03-2007

London is een mooie plaats met behoorlijk wat cultuur voor Canadese begrippen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2007