Hotel Peachtree Inn Kingston, ON **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Guido

Redelijk hotel voor de prijs

Guido,
12-4-2012

In april 2012 enkele dagen in dit hotel verbleven. Ligt buiten het centrum van Kingston, aan 1 van de hoofdwegen die naar het centrum gaan. Met auto ben je er in een minuut of 10. Personeel is vriendelijk. Hotel is verouderd, maar wordt zo goed als mogelijk netjes gehouden. Beschikt over lift. De muren vd kamers zijn flinterdun, wij hoorden het gesprek van de buren letterlijk. Gelukkig ging iedereen vroeg op bed dus hebben we geen last hiervan gehad. Probeer dat je een kamer met een even nummer krijgt, de oneven nummers liggen aan de voorkant (= wegkant). Het eenvoudige ontbijt was voor ons prima, bestond uit brood/toast, bagels, koffie, jus en mueslie. Naast het hotel zijn 2 restaurants en een supermarkt gelegen.