Hotel Comfort Inn Midtown

Hotel Comfort Inn Midtown
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Midtown voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Inn Midtown in het Nederlands

Geen grote luxe maar vriendelijk personeel.

D. Baert
1-8-2017

Propere ruime kamer, propere badkamer, vriendelijk personeel (vooral de dame 's ochtends in de ontbijtruimte), ruime gratis parking.

Geen lift.

Sfeerloos

finderwoman19
29-8-2016

Eenmaal aangekomen blijk je geen kamer te hebben terwijl wij wel geboekt hadden. Hebben uiteindelijk toch kamer gekregen. Donker hotel waardoor weinig sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Midtown in Kingston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Midtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.