vakanties Kingston

Reviews over Kingston

Geen grote luxe maar vriendelijk personeel.

D. Baert,
    1-8-2017

Propere ruime kamer, propere badkamer, vriendelijk personeel (vooral de dame 's ochtends in de ontbijtruimte), ruime gratis parking.

Geen lift.

Redelijk hotel voor de prijs

Guido,
    12-4-2012

In april 2012 enkele dagen in dit hotel verbleven. Ligt buiten het centrum van Kingston, aan 1 van de hoofdwegen die naar het centrum gaan. Met auto ben je er in een minuut of 10. Personeel is vriendelijk. Hotel is verouderd, maar wordt zo goed als mogelijk netjes gehouden. Beschikt over lift. De muren vd kamers zijn flinterdun, wij hoorden het gesprek van de buren letterlijk. Gelukkig ging iedereen vroeg op bed dus hebben we geen last hiervan gehad. Probeer dat je een kamer met een even nummer krijgt, de oneven nummers liggen aan de voorkant (= wegkant). Het eenvoudige ontbijt was voor ons prima, bestond uit brood/toast, bagels, koffie, jus en mueslie. Naast het hotel zijn 2 restaurants en een supermarkt gelegen.

Heerlijk gastvrij verblijf

~*~Tanja~*~,
    13-3-2012

Een ontzettend leuke locatie gelegen aan een doorgaande weg in Kingston, dus per auto erg goed bereikbaar. Shannon, de gastvrouw, is ontzettend vriendelijk en legt je graag van alles uit. De kamers zijn buiten naast elkaar gelegen. Wij hadden een standaard kamer, niet heel groot, maar wel comfortabel met een heerlijk bed en een jaccuzzi bad. Ook is er een magnetron in de kamer. Heerlijk even bijkomen na een stuk rijden. Er is ook een buitenzwembad dus in de zomer bij warm weer kun je lekker een frisse duik nemen. Wij namen een ontbijtje erbij, er zijn een aantal keuzes. Het wordt 's ochtends op je kamer gebracht en wij hadden verse jus d'orange, cappuccino met heerlijke melkschuim, megagrote croissants en chocolademuffins. In de buurt zijn een aantal restaurantjes en een pub te vinden en ook de Wallmart is op loopafstand. Wij hebben er een goed verblijf gehad.

Goedegelegen

XelosBrussels,
    7-8-2010

Prima hotel voor een tussenstop tussen Toronto en Montreal.

Enige minpunt was toch wel de ouderwetse ontbijtruimte (heel seventies)en het ontbijt zelf!

Netjes en comfortabel

Wim,
    11-7-2009

Prima hotel als je op doorreis bent en even de Thousand Islands wil verkennen. Nette kamer. Twee tweepersoonsbedden. Auto kun je voor de deur in- en uitladen. Er is een zwembad en de 'catering' wordt verzorgd door Denny's. De naastgelegen Holiday Inn is van dezelfde eigenaar. Tien minuten rijden van de haven.

Kingston scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews