Hotel Comfort Inn Huntsville **

Hotel Comfort Inn Huntsville **

Hotel Comfort Inn Huntsville
6,5

Weer vandaag1°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Huntsville voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Comfort Inn Huntsville in het Nederlands

Ben het absoluut niet eens met de review van Han en ben toch behoorlijk kritisch op hotels. De kamers zijn prima, ook de badkamers zijn helemaal in orde en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt stelt niks voor, maar is ook zeer ongebruikelijk om inbegrepen te zijn bij een hotel in noord-amerika. Uitstekende uitvalsbasis om het prachtige Algonquin park te bezoeken

gewoon te slecht woorden woorden,

han, 21-4-2005

gewoon te slecht woorden woorden,..!!

verschikkelijk !! nooit meer

nette kamers

Ingrid en Marcel, 22-8-2004

nette kamers.er is alleen geen lift aanwezig.het ontbijt is inbegrepen maar wel wat rommelig.goede ligging.verder mooie omgeving

aan de rand van de stad

gezellig en leuk

de nederlands eigenaar piet regelt alles wat je wilt, beantwoord al je vragen en wensen

heb je problemen kun je zelfs zijn auto lenen

naar zijn vrouw heb ik niet gevraagd (grapje)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Huntsville in Huntsville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Huntsville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Huntsville scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.