Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands

Weer vandaag1°-12°
Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands in het Nederlands

Goed hotel

Bonehead
27-7-2014

Hotel ligt op 2 kilometer van het centrum van Gananoque dat uit één straat bestaat. Het ligt buiten het dorp op een bedrijventerreintje. De kamers waren ruim en netjes. Het zag er allemaal goed uit. Ook het ontbijt dat bij de prijs inzat was prima. Het hotel zat bij het pakket in maar schijnt vrij prijzig te zijn. Hotel vormt een prima basis voor de 1000 eilanden en de omgeving.

aanrader

Betsy
20-9-2013

goed hotel voor bezoek aan de 1000 islands. Ontbijt was uitstekend. Kamer groot en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands in Gananoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Holiday Inn Express Hotel & Suites 1000 Islands