Hotel Colonial Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Colonial Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Terug naar de Eighties!

Henriëtte,
10-5-2016

Het terrein ziet er wel leuk uit en de opzet van een soort huisjes is best aardig. Maar niet als het regent! Je moet dan naar het hoofdgebouw voor het ontbijt. Diner was er niet, dus lopen naar het dorp, ook weer door de regen, helaas.

Het ontbijt is tja, eenvoudig, geen fruit, geen lekker brood, geen ei, geen yoghurt, wel lekkere muffins.

Eten van een tafelzeiltje in een jaren tachtig ambience.

Personeel zonder enig decorum, in korte broek achter de ontbijtboel, Canada-style. De spa is versierd met plastic bloemen en wordt serenity garden genoemd, ha,ha.

Allemaal een beetje aftandse boel, maar wel grappig hoor.

Buitenzwembad was nog niet open, maar is vast leuk in de zomer. Wij hadden een ruime driepersoonskamer, met dus 3 tweepersoonsbedden! Koelkast en ouderwetse beeldbuis.

Kenmerken

1 review over Hotel Colonial Resort in het Nederlands

Terug naar de Eighties!

Henriëtte
10-5-2016

Eten van een tafelzeiltje in een jaren tachtig ambience.

Allemaal een beetje aftandse boel, maar wel grappig hoor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonial Resort in Gananoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonial Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.