Reviews over Collingwood

Prima motel

Joke,
    20-9-2015

Motel ligt gunstig ten opzichte van the Georgian Bay, restaurants op loopafstand, supermarkt aan de overkant

Zeer geod

heer Hukema,
    24-5-2013

Een mooie omgeving vlak bij het meer en vlak bij de grotten

Prima hotel

Guido,
    20-4-2012

In april 1 nacht verbleven in dit mooie statige hotel. Het was lekker rustig toen wij er waren. Service was prima, de kamers vrij ruim en schoon (op enkele haren op beddengoed na). De kamer die wij hadden had geen koelkast, wat in Canada vrij gebruikelijk is. Ontbijt was eenvoudig, maar goed voor ons en bestond uit brood/toast, bagels, cornflakes, koffie en thee. Ligt aan de rand van Collingwood en in de directe nabijheid zijn enkele restaurants, aanbieders van fastfood en grote winkels.

mooie omgeving

hanneke,
    20-5-2010

Het hotel is groot, redelijke kamers goede bedden.

Eten in de lobby viel tegen.

De omgeving is erg mooi.

prima!

Patricia Meijer,
    12-9-2008

Uitstekend resort, dicht bij Wasaga Beach en tegen Collingwood aan.

Het inpandige restaurant serveert lekkere maaltijden. Het resort heeft twee zwembaden, één speciaal voor kinderen. Tegen betaling van 10 dollar een uur tennissen met rackets en ballen van het resort. Mooie golfbaan en entertaining van de kids in vakanties.

Collingwood scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews