Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton

Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton

FamiliehotelWeer vandaag26°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton in het Nederlands

2007

Open vanaf okt

Marian
18-5-2007

Open vanaf okt. 2005, Perfect Hotel, Prima ontbijt, waterglijbaan alleen op vrijdag, zaterdag en zondag open. Kamers uitstekend, we zijn er 8 dagen geweest, volop retaurants in de buurt. The Mandarin vanuit het hotel te zien, is een aanrader.

Gereisd Familie in mei 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton in Brampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fairfield Inn &Suites by Marriott Toronto Brampton