Bancroft

Reviews over Bancroft

Geweldig!

Alinda,
    16-4-2018

Een prachtige camping midden in de natuur. Voorzien van een strand, sportveldjes, winkeltje en leuke zitplekjes. De eigenaren John en Diane zijn zeer behulpzaam en gastvrij. John is Nederlands, maar spreekt de taal niet meer. Algonquin Park ligt om de hoek en daar is ontzettend veel te beleven. Kanoën, wildlife enz. In Bancroft is Eagles Nest een prachtige uitzicht plaats. Toronto ligt op ongeveer 2.5 uur rijden, voor Canadese begrippen dus lekker dichtbij. Deze bruisende stad heeft alles wat je zoekt. De CN Tower is echt een ervaring. Koop je kaartjes online, dit geldt ook voor attracties in Niagara Falls. Dit scheelt uren wachten. Veel plezier in het mooie Canada!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk!!

Alinda Paans,
    11-2-2018

We waren op het Homestead Trailer Park van de familie Doomernik. De eigenaar is in Nederland geboren en woont sinds zijn 10de jaar in Canada. Het park is ontzettend goed onderhouden. Er is een mogelijkheid tot het huren van een kano om heerlijk over het grote Eels Lake te varen. Er is een strandje aanwezig met een drijvende trampoline en speeltoestellen. Er zijn verschillende sportvelden waaronder een pickleball veld, een zeer populair spel wat een beetje een kruising lijkt tussen tennis en squash. De camping heeft een klein maar gezellig winkeltje waar alles wat je nodig hebt te krijgen is. Toronto is op 3 uurtjes rijden afstand, voor Canadese begrippen vrij dichtbij en heel leuk voor een dagje uit.

Gereisd met partner in augustus 2017