Lodge Killarney

Lodge
8,5

1 review over Lodge Killarney in het Nederlands

Een van de mooiste plekken onder de maan

Jan Tienstra
10-11-2009

Feitelijk verbleven we op het kampeerterrein vlak bij de lodge. Staanplaats ter grootte van een half voetbalveld. Hout om kampvuren te stoken zo veel je maar wilde hebben. Gratis gebruik van picknicksets en op de staanplaats een gelegenheid om je vuur veilig te kunnen stoken. Barbecue gratis te gebruiken en dat allemaal bijna voor niets. Overweldigende natuur en onvergetelijke momenten met de daar levende dieren. Even uitkijken voor de beren en de elanden, maar de avonturen met wasberen, bevers en grondeekhoorns zijn geweldig. Waarom de meeste mensen denken naar het westen van Canada te moeten om natuurschoon te kunnen bewonderen is mij een raadsel. Algonquin has it all!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Killarney in Algonquin Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Killarney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.