Reviews over Algonquin Park

In een woord Geweldig!

Lotte,
    29-9-2014

Prachtig in de natuur gelegen aan Little Joe lake. Gastvrijheid TOP. Het eten uitmuntend. Er is van alles te doen; kanoën, hiken, tennissen, zwemmen, luieren.

super lodge midden in algonquin park

dhaak,
    26-3-2011

Tijdens een vakantie in ontario in 2007 in deze lodge verbleven. De lodge is een van de drie overnachtingsplaatsen in het park en ligt ongeveer halverwege de weg door het park. Je moet je auto op een parkeerplaats parkeren (wel even aan het begin van het park een parkeervergunning halen) en dan wordt je opgehaald met een bootje. De logdes bestaan uit blokhutten en zijn helemaal voorzien van gaas. zodat je geen last van de muggen hebt. De blokhutten hebben een openhaard, die het personeel voor je aansteekt indien dat gewenst is. Het eten is zeer goed (ook al verblijf je er niet is het de moeite waard om een keer daar gaan te eten) maar wel duur. Het hotel is ook duur (660 dollar voor 3 nachten inclusief eten en ontbijt) maar een echte aanrader. Als je 's ochtends wakker wordt dan zie je de elanden aan de overkant van het meer lopen en met een hoop geluk ook nog een beer. Je kunt er ook gratis een kano huren. Door de ligging langs aan een meer is het wel minder geschikt voor kinderen.

Fantastische plek met grandioos uitzicht

Monique R.,
    4-1-2010

Met 6 meiden twee nachten in een zeer eenvoudige accommodatie aan het meer overnacht. Een heerlijk rustige locatie met eenvoudige faciliteiten. Gelegenheid tot maken van kampvuur. Kano's ter plekke te huur, waardoor je het Algonquin park ook via het water kunt ontdekken (schitterende natuur, prachtige watervallen, veel vogelgeluiden in de vroege ochtend: wees echter alert op muggen in het N.P. Deet is geen overbodige luxe! Tot slot: mooie wandelroutes.

Een van de mooiste plekken onder de maan

Jan Tienstra,
    10-11-2009

Feitelijk verbleven we op het kampeerterrein vlak bij de lodge. Staanplaats ter grootte van een half voetbalveld. Hout om kampvuren te stoken zo veel je maar wilde hebben. Gratis gebruik van picknicksets en op de staanplaats een gelegenheid om je vuur veilig te kunnen stoken. Barbecue gratis te gebruiken en dat allemaal bijna voor niets. Overweldigende natuur en onvergetelijke momenten met de daar levende dieren. Even uitkijken voor de beren en de elanden, maar de avonturen met wasberen, bevers en grondeekhoorns zijn geweldig. Waarom de meeste mensen denken naar het westen van Canada te moeten om natuurschoon te kunnen bewonderen is mij een raadsel. Algonquin has it all!

Algonquin Park scoort een 8,1 uit 10, op basis van 10 reviews