Algonquin Park

We hebben een aantal aanbieders voor Algonquin Park voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Algonquin Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Algonquin Park

Indrukwekkende kleurenpracht in de herfst.

Minouk,
    9-11-2018

Alleen al de herfstkleuren aan de vele bomen zijn indrukwekkend daar. We verbleven in Bartlett lodge, een idyllisch plekje in het natuurpark. De huisjes liggen prachtig aan een meer en je hebt een kano tot je beschikking waarmee je de vele meren daar kunt bevaren. We hebben de Mizzy Lake Trail gelopen in de hoop elanden te zien. Dat is helaas niet gelukt maar daarvoor zijn we waarschijnlijk ook te laat begonnen aan de tocht. Het was hoe dan ook een prachtige wandeling langs vele meren. Overigens hebben we die elanden verderop in de reis wel nog gezien langs de weg in Fundy National Park en de Cabot Trail.

De volgende dag hebben we ook nog een gedeelte van de Centennial Ridge Trail gelopen. Helaas hadden we geen tijd om de hele tocht te lopen omdat we nog een heel stuk moesten rijden die dag maar wat we ervan gezien hebben was echt prachtig! Hele mooie vergezichten.

Gereisd met partner in oktober 2018

mooi park!

Desiree,
    3-10-2009

Een heel erg mooi park om door heen te rijden, te wandelen, te kanoen en te kamperen. Probeer niet te laat in het park te zijn want dan zijn er vaak nog maaar beperkte kampeerplaatsen te krijgen. Jammer is dat het doorgaande (vracht)verkeer ook door het park gaat en dat het niet overal even stil is hierdoor. Verdeer schitterende natuur!

Gereisd met partner in juli 2004

Wat een prachtig park...

paulpb,
    8-8-2009

Een meer dan mooie bestemming waar je dagen rond kunt dolen/wandelen.

Succes verzekerd dat je de meestuiteenlopende dieren gaat zien.

Noteer je ontdekkingen op het bord in het bezoekerscentrum en maak er een foto van voor later!

Zwarte beer genoteerd? Vergeet ook de reiger niet..hoewel die in Nederland niet zeldzaam is , daar dus wel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2005
Algonquin Park scoort een 8,1 uit 10, op basis van 10 reviews