Hotel Liscomb Lodge

Weer vandaag-1°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Liscomb Lodge voor je op een rij gezet:

Laatste review

Toevoeging bij vorige beoordeling: wij hadden een 'twee in een' cottage: een huisje waarvan je de

helft had. Dat kan gezien de houten bouw voor ge-

luidsoverlast zorgen. Daar hebben we overigens geen last van gehad. In deze cottages geen open haard. Mooie wandeling langs rivier mogelijk.

Kenmerken

2 reviews over Hotel Liscomb Lodge in het Nederlands

2006

helft had. Dat kan gezien de houten bouw voor ge-

2005

Van dezelfde keten als de Pines Resort in Digby. Het complex bestaat uit een hoofdgebouw met kleine cottages omheen. Er is ook een binnenzwembad en je kunt er o.a. kanoën en wandelen. Door activiteiten ook ideaal met kinderen. Wij zaten in een cottage met een openhaard, erg romantisch. Dus boek voor de cottage en niet voor het hoofdgebouw. Service en eten prima, vooral de wilde zalm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liscomb Lodge in Liscomb Mills, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liscomb Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.