Kejimkujik Nationaal Park

Reviews over Kejimkujik Nationaal Park

Prachtig Park, ook nadat we reeds 5 weken onderweg al in

Hans en Thea Gielen
    3-9-2007

Prachtig Park, ook nadat we reeds 5 weken onderweg al in de nodige parken geweest waren. Het was er erg rustig en we hebben veel dieren gezien, vooral vanuit de kano die je in het park kunt huren. Er zijn ook mountainbikes te huur. Kortom Keji is een omweg waart en blijf er dan minstens drie dagen, Entree 5,35 can.dollar

Gereisd Anders in september 2007

Kejimkujik (spreek uit als ketsimikoetsjie)is voor het Een

Janny Bloemendal
    23-7-2004

Kejimkujik (spreek uit als ketsimikoetsjie)is voor natuurliefhebbers het einde. Een heerlijk park in Nova Scotia dat op zich zeker de moeite van een vakantie waard is. Niet ver vliegen, en zo mooi. Kejimkujik is in alle jaargetijden een prachtig park maar het mooist in de Indian Summer. Alle bomen in verschillende goudtinten, spiegelgladde meren, als je er kampeert moet je wel op je eten letten omdat de kans loopt om beren tegen te komen. Kano varen op één van de meren is echt geweldig, geen massa toerisme. Absoluut geen nachtleven maar daar voor kan je weer in Halifax terecht, een hele leuke stad. Nova Scotia is nog een onontdekt stukje Canada redelijk dicht bij huis met heel veel mogelijkheden.

Gereisd Anders in Fri Jul 23 2004 23:07:01 GMT+0000 (UTC)
Kejimkujik Nationaal Park scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews