Sorteren

Reviews over Kejimkujik Nationaal Park

Wij, een gezin met 2 grote kinderen, zijn canada Onze wens

christine
    15-3-2008

Wij, een gezin met 2 grote kinderen, zijn canada liefhebbers. Onze grote wens om eens in een echte amerikaanse (canadese in dit geval) houten lodge op een 'yogi-bear' park te vertoeven, is nu in vervulling gegaan. Het was een bijzonder mooie kleinschalige accomaodatie(onderdeel van een Grootschalig Natianaal park) Onze houten lodge was keurig, ruim en goed en gezellig ingericht.

De huisjes zijn geschikt voor rolstoelers. Verder kun je op het park kano-en, kayakken, tennissen, vollyen en nog veel meer gratis doen en lekker eten in het restaurant (een beperkte kaart dus wel reserveren). Je hoeft niet perse van de natuur te houden om het hier naar je zin te hebben.

De eigenaars (amerikaans-duits), zijn zeer aardig en behulpzaam. Het jaar na je verblijf krijg je aardige kerstkaart.

De prijzen zijn voor Canadese begrippen relatief hoog maar je verblijft dan ook wel in een echt Natianal park waar veel Nature-activities te doen zijn en je de echte relaxte Canadese sfeer proeft.

wij logeerden 2 nachten in dit hotel, oa omdat het zeer to

Joke Anton
    9-10-2007

wij logeerden 2 nachten in dit hotel, oa omdat het zeer gunsig ligt to het park.

De eigenaren waren zeer vriendelijk, het eten van Len was lekker, de bediening erg vriendelijk.Onze kamer was kamer "Ole" leuk ingericht,wel een beetje klein.

Het zwembad was brandschoon.

Wandelen rondom hotel kon alleen langs de weg.

Zeker een goed adres als je dwars door Nova Scotia wilt rijden.

Het Hotel is in maart 2007 van eigenaar veranderd en wordt

Hans en Thea Gielen
    3-9-2007

Het Hotel is in maart 2007 van eigenaar veranderd en wordt nu gerunt door Len en Lisa uit Alberta.

Ze doen er alles aan om het ons naar de zin te maken. Len is een goede Kok en dat wil hij ons graag laten proeven. Vooral zijn blueberrypancakes zijn verrukkelijk.

Het hotel heeft 12 prachtige kamers en varieren van 60 tot 130 Canadese dollars. Wij hadden een kamer voor 70 dollar per nacht met eigen badkamer op de kamer.

Na één nacht beviel het zo goed dat we nog twee nachten zijn gebleven.

Het hotel heeft een eigen indoor zwembad en een TV/biljart zaal.

We gaan er graag nog eens naar terug.

een aanrader die je op deze route beslist niet mag missen

pasvdj
    29-7-2007

een aanrader die je op deze route beslist niet mag missen.Midden in het N.P. prachtige natuur.

vriendelijke eigenaren die alles in eigenbeheer doen.Nette en schone kamers.kortom een country inn die wij op onze rondreis door nova scotia niet hadden willen missen.(maar ja zo zijn wij wel meer plekken tegen gekomen op deze vakantie)

Kejimkujik Nationaal Park scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews