Bed and Breakfast Anchors Gate

1 review over Bed and Breakfast Anchors Gate in het Nederlands

Wat een uitzicht!

Joke
14-2-2011

Dit aardige B&B ligt erg mooi, aan een baai. De ontvangst is er vriendelijk, evenals het ontbijt.

Wij hadden een kamer met rondom ramen, en genoten volop van de stilte en het uitzicht. Het is een goed startpunt wanneer je in Halifax aankom en gelijk aan de kust wilt zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anchors Gate in Bayside, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anchors Gate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.