Sorteren

Reviews over accommodaties in Nova Scotia

Airport hotel

mevrouw R.S. Ruiter
    30-6-2014

Prima overnachtingsmogelijkheid dicht bij vliegveld met shuttle bus.

Top B&B met een toprating van USA

Ton te Nijenhuis
    18-1-2012

Wij zijn hier in 2010 geweest, een gezellige B&B van een Nederlands echtpaar.

De kamers zien er geweldig uit met een USA rating die de hoogste is van Nova Scotia.

Trurp ligt geheel centraal, dus echt een TOP locatie.

vlakbij de haven

c_branje
    7-5-2011

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van de haven, waar leuke winkeltjes en eettentjes zijn en een replica van de Bluenose, een groot zeilschip waar je op kunt. Mooie grote kamer en prima badkamer.

mooi gelegen aan meer

c_branje
    7-5-2011

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen met kamers en een receptie en restaurant in het hoofdgebouw. Wij hadden een mooie kamer in gebouw Argyle lodge. Het hotel ligt vlak bij het Bras d'Or meer. Daar kun je prachtig de zonsondergang zien.

Heel gastvrij!

Joke
    14-2-2011

Het is erg prettig om hier te logeren. De eigenaars zijn erg behulpzaam, kamers mooi en ontbijt heerlijk. In de gemeenschappelijke zitkamer hadden we leuke gesprekken met de andere gasten, daar werd echt de mogelijkheid voor geboden.Dat maak je niet zo vaak mee en in ons geval was het beslist van meerwaarde.

Wij denken met plezier terug aan deze aardige mensen.