Hotel Anchor Inn Motel

2005

Inderdaad een 2 sterren motel

Annemarie
30-7-2005

Inderdaad een 2 sterren motel. Verwacht niet teveel van de kamer, maar de service is prima en de mensen in het motel en de rest van het dorp zijn bijzonder gastvrij. De eigenaar reed ons zelfs voor om ons het plaatselijke strandje te laten zien. Een bijzonder plaatsje waar je in het voorjaar de ijsrotsen langs kan zien drijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anchor Inn Motel in Twillingate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anchor Inn Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anchor Inn Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.