Hotel Artisan Inn Trinity

1 review over Hotel Artisan Inn Trinity in het Nederlands

Alsof je in een paradijs bent

Ton korenromp.
19-9-2011

Bij aankomst in Trinity werden we van harte verwelkomd door de eigenares van het vakantiehuis. Dit huis was voorzien van alle gemakken.Prachtige omgeving met telkens de oceaan in beeld. Mooie wandelingen en spannende boottochten gemaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artisan Inn Trinity in Trinity, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artisan Inn Trinity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Artisan Inn Trinity scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.