Reviews over Grand Falls-Windsor

Prima verblijfplaats

Tanja,
    25-7-2011

Het was moeilijk te vinden, maar dat bleek google-maps' schuld. Het B&B ligt in een woonwijk en heeft een oprijlaan met genoeg gratis parkeerplaatsen.

We werden hartelijk ontvangen, alhoewel we wat te vroeg waren. Er stond een schaal met versgebakken koekjes en fruit klaar voor de gasten, die ook aldoor aangevuld werd. Ook was er een kast vol met dvd's die je kon lenen. In de woonkamer stond een pc die iedereen kon gebruiken. In eerste instantie deed hij het niet, na wat gepruts wel, maar duurde het 15 minuten voordat 1 website gevonden was. Het bleek dat hij dringend geupdate en schoongemaakt moest worden. Dat heb ik maar gedaan, maar dat is natuurlijk iets wat de eigenaren zouden moeten doen.

Wij hadden een kleine kamer met 2 grote aparte bedden. Een prima, schone kamer met airco, tv, dvd speler en badkamer. Het enige nadeel was dat de kamer veel te vol stond met grote houten stoelen, bankjes, enz. waardoor je je koffers bijna niet kwijt kon.

Al met al een aanrader!