Newfoundland

Reviews over accommodaties in Newfoundland

Fantastic place

Mario van der Leede,
    5-3-2018

Goed hotel. Goed eten en drinken. Vriendelijke bediening. Alles schoon hier. Kamers zijn goed. Vooral fawy mohamed iedere dag aanwezig om alles schoon te houden en je kan hem alles vragen en hij regeld het voor je.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fantastische plek

Roelof de Jonge,
    23-9-2016

Bungalow Islander Inn is fantastisch gelegen aan Admiral's Cove in Cape Broyle. Perfecte plaats: het East Coastal Trail loopt voor de deur. Geweldige natuur, fraaie baai. Goed uitval centrum om na bij geegen attracties te bezoeken. Volledig ingerichte bungalow voor 2-4 personen. Comfortabel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Alsof je in een paradijs bent

Ton korenromp.,
    19-9-2011

Bij aankomst in Trinity werden we van harte verwelkomd door de eigenares van het vakantiehuis. Dit huis was voorzien van alle gemakken.Prachtige omgeving met telkens de oceaan in beeld. Mooie wandelingen en spannende boottochten gemaakt

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima verblijfplaats

Tanja,
    25-7-2011

Het was moeilijk te vinden, maar dat bleek google-maps' schuld. Het B&B ligt in een woonwijk en heeft een oprijlaan met genoeg gratis parkeerplaatsen.

We werden hartelijk ontvangen, alhoewel we wat te vroeg waren. Er stond een schaal met versgebakken koekjes en fruit klaar voor de gasten, die ook aldoor aangevuld werd. Ook was er een kast vol met dvd's die je kon lenen. In de woonkamer stond een pc die iedereen kon gebruiken. In eerste instantie deed hij het niet, na wat gepruts wel, maar duurde het 15 minuten voordat 1 website gevonden was. Het bleek dat hij dringend geupdate en schoongemaakt moest worden. Dat heb ik maar gedaan, maar dat is natuurlijk iets wat de eigenaren zouden moeten doen.

Wij hadden een kleine kamer met 2 grote aparte bedden. Een prima, schone kamer met airco, tv, dvd speler en badkamer. Het enige nadeel was dat de kamer veel te vol stond met grote houten stoelen, bankjes, enz. waardoor je je koffers bijna niet kwijt kon.

Al met al een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Erg tevreden met dit hotel

Tanja,
    2-7-2011

Na een rondreis door Newfoundland met allemaal B&B's met kleine kamers, waren we erg blij om eens een lekkere grote kamer te hebben met 2 queen size bedden.

De kamer was alleen niet erg schoon: haren in de wastafel en in de handdoeken en vogelpoep op de ramen, waardoor we moeilijk van ons mooie uitzicht op zee konden genieten. Verder lekte de wastafel. Maar die dingen vinden wij niet erg genoeg om een slechte waardering te geven.

Het was in de kamer lekker rustig en we hebben heerlijk geslapen.

Ook zijn we in het zwembad en de hottub geweest, die met slecht weer overdekt zijn.

We hebben 2 restaurants gezien in het hotel: 1 ervan was erg duur en de andere was in de bar en daar hebben we een heerlijke vegetarische nachoschotel gegeten.

In de hal kon gebruik gemaakt worden van een computer met printer.

Prima hotel en vriendelijke service.

Gereisd met vrienden in juni 2011