Hotel Super 8 Campbellton

Hotel Super 8 Campbellton

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Campbellton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Campbellton

NEVER AGAIN!!!! absolutely disgusting

leigh
23-9-2012

Outdated, no elevator - must carry bags up back stairs- entrance door did not work. Horrific customer service. Shower was clogged. Rooms appear from the 70's- needs a complete overhaul. By far worst Hotel I have stayed in in Canada. Will never return. Management is rude and disrespectful. Would rather sleep in my SUV than in Super 8 ever again...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Campbellton in Campbellton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Campbellton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Campbellton scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.