vakanties New Brunswick

Reviews over accommodaties in New Brunswick

Perfect hotel, zalige bedden.

M. Bosman,
    19-9-2015

Zalige bedden, mooi verzorgd hotel, prima ontbijt, de hele dag gratis koffie of thee, iedere dag schoonmaak in de kamer, en makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. In Moncton zelf is niet veel te beleven : wel veel grote winkels zoals Wallmart, Cosco.... Etc. TIP : ga naar Hopewell Rocks !!! Wat een prachtig natuurgebied waar je kunt lopen over de oceaan-vloer omdat het getij een enorm verschil is tussen eb en vloed : van 11 tot 16 meter !! Echt een must !!

Kneuterig

Joke,
    14-2-2011

Dit is een serie kleine huisjes, wel schoon en compleet, maar een beetje popeenhuisjes. het restaurant dar erbij hoort serveert heerlijke maaltijden.

Mooi Victoriaans huis

Joke,
    14-2-2011

De ontvangst en het verblijf in dit oude huis waren zeer persoonlijk. Er waren diverse soorten kamers en we konden een grote compleet ingerichte keuken gebruiken. Het ontbijt was in een kamer met een grote porceleinverzameling van de eigenaar, zij kon daar leuk over vertellen.

Een prima plek in de buurt van de Bay of Fundy.

voor herhaling vatbaar

rigters,
    24-5-2010

prima vertoeven . rustige omgeving dicht bij het centrum.

Duitse gemütlichkeit in Canada

Anje,
    22-9-2009

Een erg mooie accommodatie met heel aardige eigenaren. Karl en Theresa maken het je echt naar de zin en verwennen je met het avond eten. Het ontbijt kan iets uitgebreider. De accommodatie ligt aan een meertje in een mooi natuurgebied. Heerlijk genieten!