• Type accommodatie

• Waardering

1.003 accommodaties in

British Columbia

Reviews over accommodaties in British Columbia

Prima hotel op een toplocatie

Bob, 5-8-2017

Hotel ligt in het centrum van Vancouver. Ideaal voor cruise reizigers die de cruise terminal lopend kunnen redden.

Keurige kamers en badkamers. Hotel ligt aan een uitgaans straat maar ondanks dat we aan de straat zijde sliepen hebben we daar geen last van gehad.

In alles goed

RZ, 9-7-2017
    Het hotel is in alles goed: de ligging op het puntje van Granville Island (vlakbij de gezellige drukte van de public market en restaurantjes maar toch rustig), de kamers (wij hadden een zeer ruime, goed toegeruste superior king room met zicht op False Creek en de stad), de vriendelijke/adequate staf en het restaurant met terras en patio, qua uitstraling en sfeer. Voor de bierliefhebbers: er is een inhouse brouwerij. Het hotel is enkele jaren geleden grondig gerenoveerd waardoor eerdere beoordelingen zijn achterhaald. De yuppenwijk Yaletown met zijn vele restaurants is met de watertaxi binnen 5 minuten te bereiken.

Dichtbij de plaats Whistler

Alex, 18-8-2015
    Lekker dichtbij het stadje Whistler. Konden 's avonds met de taxi naar het stadje. Camper lekker op de camping achterlaten. Kost wel wat meer maar de sanitaire voorzieningen waren de beste van onze hele trip. ( meer dat 10 campsites bezocht)
British Columbia scoort een 7,4 uit 10, op basis van 395 reviews