Hotel Whistler Village Inn & Suites

KinderhotelWeer vandaag15°2°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Whistler Village Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Whistler Village Inn & Suites in het Nederlands

Superleuk appartement

Tamara
29-9-2016

Dit apartotel ligt aan de rand van Whistler. Wij hadden een studio met complete keuken incl vaatwasser en magnetron. Je loopt zo het centrum in met erg gezellige restaurantjes. Parkeren is 19 dollar per dag in de parkeergarage to het hotelgedeelte. De lift komt uit bij de studios.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whistler Village Inn & Suites in Whistler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whistler Village Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.