Camping Riverside RV Resort Whistler

11 reviews over Camping Riverside RV Resort Whistler in het Nederlands

Nooit meer

Thomas
12-5-2017

Op loopafstand van Whistler, helaas kun je voor dat geld beter een B&B nemen. Erg duur voor een minuscuul stukje afvalt met een stekker. Zelfs de douches(lauw) moeten nog apart betaald worden. Het was nog erg leeg op de campground, ik ben benieuwd hoe dit in het hoogseizoen gaat met de buren links en rechts op 1,5 m afstand allemaal aan de BBQ. Nooit meer dus

Dichtbij de plaats Whistler

Alex
18-8-2015

Lekker dichtbij het stadje Whistler. Konden 's avonds met de taxi naar het stadje. Camper lekker op de camping achterlaten. Kost wel wat meer maar de sanitaire voorzieningen waren de beste van onze hele trip. ( meer dat 10 campsites bezocht)

Niet geschikt voor tentkampeerders...

Marjan
21-5-2013

Met een tentje kun je hier niet fijn kamperen. Het bos waar tenten konden staan, is niet meer in gebruik. Een tent kan daardoor allen op een camperplaats gezet (asfalt) worden. We zijn na een nacht, gauw verder getrokken.

Dure camping

becathijs
11-8-2012

Fraai gelegen camping met uitzicht op de bergen rondom. Wel een erg dure camping voor wat het te bieden heeft. Sanitair is prima en ook de warme douches zijn inmiddels gratis. Er is een gratis shuttle naar het centrum van het dorp. In de omgeving kan fraai gewandeld worden. Er is een minigolfbaan, maar weer geen zwembad. Kan luidruchtig zijn: bij ons vertrokken met een hoop kabaal om ca. 5 uur 's nachts gasten van de camping. Ook kunnen hier beren voorkomen. Prijs CDN 63 voor full hook-up.

Aardige camping voor een passant

joost.marian
13-5-2010

Iets duurder dan de gemiddelde camping, en kwa faciliteiten niet echt veel. Kregen een goede plek voor onze grote camper. Whistler zelf rommelig door de vele bouwactiviteiten voor de winterspelen, dus nu zal het wel beter zijn. Echter er is niet veel te doen in de omgeving. Zagen dit ook meer als eerste stop na het afhalen van de camper (doe dan wel de boodschappen voor je Vancouver verlaat! dan is de keus groter).

Op dat moment de enige open camping

emmy
6-11-2009

Het was de enige camping die open was.De andere was niet bereikbaar i.v.m. weg werkzaamheden.Ze waren wel erg behulpzaam. Wij moesten langs de weg parkeren omdat de plekken die nog vrij waren te klein waren voor onze camper. Dat was gratis en we mochten wel gebruik maken van de sanitaire voorzieningen.

Je moet dus eerst naar de camping gaan voor een plek en dan pas de stad in.

Whistler is een leuk gezellig plaatsje vooral op zondag gezellig druk met de mountainsbikers.Wat je vooral moet doen is met de lift naar boven gaan en van Peak2peak doen. Heel erg mooi.

Wij hebben genoten van het verblijf in Whistler.

Dure camping

kees
1-11-2009

Dit RV Park ligt 1 1/2 km ten noorden van Whisler Village waar in 2010 de Olympische winterspelen worden gehouden. Alles ziet er verzorgd uit. Geen zwembad en extra betalen voor de douches. Camping moet vroegtijdig gereserveerd worden.

Full up 57 doller. Normaal ligt dit tussen de 20 en 36 doller voor een camping. Moet je nog extra betalen voor een warme douche, 0,25 doller voor 1,5 minuut.

Geen aanrader

Joop
25-8-2009

Ontvangst zakelijk en onvriendelijk. Geen vragen maar mededelingen. Camping was vol, overflow plaats zonder faciliteiten, welke overigens verder prima was. Hele weeekend geen warm water in hoofdwasgebouw, kort briefje op de deur. Geen slechte camping, maar ze mogen wel wat aan de uitstraling doen. Kleine moeite, groot plezier.

eenmalige actie

Harry
2-8-2009

Vreselijk dure camping, geen zwembad, wel extra betalen om te mogen douchen. Men adverteert met mooi uitzicht...

Beslist geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riverside RV Resort Whistler in Whistler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riverside RV Resort Whistler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.