Hotel Club Intrawest - Whistler/Blackcomb

Hotel Club Intrawest - Whistler/Blackcomb

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Club Intrawest - Whistler/Blackcomb voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Intrawest - Whistler/Blackcomb in het Nederlands

Luxe resort

Jasper
16-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Club Intrawest is een prachtige resort op loopafstand van het gezellige centrum en de skiliften. De appartementen zijn zeer luxe ingericht en afgewerkt. Schoonmaak en onderhoud zijn erg goed. Het resort beschikt over een paar lekkere, verwarmde buitenzwembaden en veel andere voorzieningen. Het verblijf is wel wat anoniem: het complex is groot en de opzet nodigt niet tot veel sociale contacten. Algemene indruk is een dikke 8!

Gereisd Met partner in september 2003

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesWasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres4580 Chateau Boulevard V0N1B4(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Intrawest - Whistler/Blackcomb in Whistler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Intrawest - Whistler/Blackcomb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.