Hotel The English Inn & Resort

Kleine hotelsWeer vandaag14°1°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The English Inn & Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The English Inn & Resort in het Nederlands

2008

Fawlty towers op zijn best een groot uithangbord maar niets klopt er. Een onverantwoord en asociaal gedrag van het management.

EEN AFRADER, niet naar toe gaan, zonde van je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The English Inn & Resort in Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The English Inn & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.