8,8

5 reviews over Hotel Queen Victoria in het Nederlands

Goed hotel in centrum Victoria

Marnix
4-11-2012

Mooi hotel met nette kamers. Onze kamer had zelfs een aangrenzend keukentje (tegen bijbetalen toegankelijk). Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, de haven en de watervliegtuigen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Mooi hotel

Els
17-7-2012

Het hotel is zeer gunstig gelegen, op loopafstand van de haven en het prachtige park met zijn parlementsgebouwen. Tegenover het hotel ligt het British Museum. De kamers zijn ruim en in Engels klassieke stijl ingericht. Je kunt in het restaurant lekker eten en de service van het personeel is uitstekend.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi hotel

Egbert en Marianne
5-9-2010

Queen Victoria is voor ons het hotel in Victoria. Zeer nabij (ca 2 minuten lopen) naar de gezellige haven. Helmken House ligt schuin voor het hotel. Allervriendelijkst personeel. Ontbijt is netjes, verzorgd en goed. Kamers zijn groot, netjes en verzorgd. Je kunt koffie en thee op je kamer zetten. Lekkere douche. Receptie heeft voor ons het orka´s spotten geregeld bij Eagle wing. Een echte aanrader (grote speedboat met super enthousiaste crew). De taxi er naar toe betaalde het hotel. Of te wel ook deze keer was ons verblijf in dit hotel zeer geslaagd.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Penthouse is fantastisch

Julia
18-4-2009

Dit hotel is op loopafstand van het prachtige park, de oceaan en de winkelstraat. Het museam ligt aan de overkant, loop je een stukje door dan is daar de binnenhaven met tal van leuke kraampjes.

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

goed hotel op een perfecte plek in het centrum van Victoria

douanita
24-7-2007

goed hotel op een perfecte plek in het centrum van Victoria. mooie hotel, grote schone kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queen Victoria in Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queen Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.