FamiliehotelWeer vandaag21°
8,1

6 reviews over Hotel Laurel Point Inn in het Nederlands

spijtig,geen stoel op balkon!

hilde Boon
8-8-2011

Verzorgd hotel,heel goed gelegen,alles vlakbij.Mooi zicht op de baai,vooral op de watervliegtuigen!Wat wij spijtig vonden:geen stoelen op het kleine terrasje,wel mooie balkonmeubels op de nieuwere kamers.Wel een frigo.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gunstig gelegen

RZ
23-7-2011

Niet heel gezellig maar wel confortabel hotel met ruime kamers en goed ingerichte badkamer. Vanaf het balkon uitzicht op de haven, de watervliegtuigen en de watertaxi's. De ligging is ideaal met alle attracties op loopafafstand.

Gereisd Met partner in juli 2011

Dicht bij het hart van Victoria

Sacha
2-8-2010

Hotel ligt op enkele minuten lopen van de grootste bezienswaardigheden van Victoria. (Parlement, Royal BC Museum) Eigen parkeergarage tegenover de entree.

De kamers zijn oke. Ze doen er van alles aan om er modern en upscale uit te zien, (blijkbaar pas gerenoveerd) maar doen dat teniet door de oubolligheid van bijv. de tv kast. Wij hadden een kamer op een van de hoeken van het hotel, naast de startbaan van de watervliegtuigen. Met de balkondeur dicht hoorde je hier niets van.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging

Dina
28-4-2010

Zeer luxe hotel en van alle gemakken voorzien. Goede boxspringbedden.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Mooi hotel, aan de haven

leonie
27-8-2007

Mooi hotel, aan de haven...

Via een looproute aan de waterkant ( = speciaal verkorte route voor de gasten), snel in Centrum...

Gereisd Met partner in Mon Aug 27 2007 04:24:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Schitterend gelegen hotel in Victoria

Imka
18-3-2006

Schitterend gelegen hotel in Victoria. Via een mooie looproute langs de baai naar het centrum. Kamers heel ruim en van goede kwaliteit. Vanuit de kamers een prachtig uitzicht over de goed verzorgde tuin en het zwembad. Ook kamers met uitzicht over de baai.

Gereisd Anders in Sat Mar 18 2006 12:22:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Laurel Point Inn voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laurel Point Inn in Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laurel Point Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.