Reviews over Vanderhoof

Het restaurant, vooraan gelegen en gebouwd als mooie is de

Wim Vanthienen,
    30-9-2006

Het restaurant, vooraan gelegen en gebouwd als mooie blokhut, is de blikvanger. De kamers zijn ondergebracht in gebouwen achteraan en beschikken, naast het gebruikelijke comfort, onder meer ook over een koelkast en een koffiezetapparaat.

In het restaurant wordt reclame gemaakt met "German food" en als afwisseling leek met dat wel wat. De bestelde "Jaeger Schnitzel" bleek evenwel een gefrituurde, naar het vet stinkende "Wiener Schnitzel", dus hou het best bij Canadees eten, dat smaakt hier wel prima. Kijk wel na of de prijzen op de eindafrekening kloppen met die op de spijskaart!