Hotel YWCA

4 reviews over Hotel YWCA in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Sanne
20-5-2017

Het hotel zit van een paar minuten loopafstand van diverse arena's. Dus voor concert- en sportliefhebbers is dat een pluspunt. Verder was het hotel degelijk en netjes, zonder veel luxe. Dat hoeft ook niet als je daar niet naar op zoek bent en daar alleen bent voor het slapen. Het hotel is ook niet zo heel erg duur. Dus de prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd Met vrienden in juni 2015
2008

Goedkoop en

John K
20-9-2008

Schoon, goedkoop en in stappen uit te breiden met gratis(keuken) en betaalde(wireless internet of pc met internet) faciliteiten. (Overigens kun je ook bij een kopje koffie of thee bij cafe op de hoek van de straat gratis wifi gebruiken.)

Wil je een douche en toilet op de kamer. Dat kan. Wil je dat niet zodat je kunt besparen op de prijs? Ook dat kan.

Het hotel ligt in het centrum(tegenover BC Place) dicht bij Chinatown en Gastown. Het personeel is behulpzaam.

Zoals al door iemand gezegd: Bekijk hun site, what you see is what you get.

Gereisd Met partner in september 2008

Wij hebben hier twee keer 1 nacht verbleven in de zomer na

I. Smit
28-2-2008

Wij hebben hier twee keer 1 nacht verbleven in de zomer 2007. Voor een na onze rondreis. Wat een super hostel! We hadden een gedeelde badkamer, maar dat werkte prima, middels een knop deed je de deur aan de kant van de buren op slot en konden zij aan het rode lampje zien dat de badkamer bezet was. In de gemeenschappelijke keuken kun je thee en koffie zetten of koken.
De ligging is super, je loopt zo het centrum in. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader voor iedereen die voor een goede prijs een schoon en prettig verblijf wil!

Gereisd Met partner in februari 2008

2006

Schoon, goedkoop! en in het centrum

Mado
13-6-2006

Schoon, goedkoop! en in het centrum. Veel voorzieningen (internet, keuken, fitness) en de mensen zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Geen GST, want ze zijn een liefdadigheidsinstelling en gebruiken de inkomsten van het hotel hiervoor.

Bekijk hun site, what you see is what you get. Gelegen naast de Sandman Downtown en de Georgian Court.

Gereisd Anders in Tue Jun 13 2006 17:32:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel YWCA in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel YWCA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.