Bed and Breakfast The West End Guest House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Bed and Breakfast The West End Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor The West End Guest House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast The West End Guest House in het Nederlands

Heerlijk!

K
21-8-2011

Midden in Vancouver city net achter robsonstreet maar toch o zo rustig gelegen, op loopafstand van de haven en de winkelstraat. Bij de B en B kun je gratis fietsen meenemen om bv een rondje stanley park te doen. De gastheren zijn heel erg vriendelijke en kunnen heerlijk koken inde middag altijd zelfgemaakte koekjes en sherry tijd, 's ochtends met de rest van de gasten aan 1 grote tafel genieten van het ontbijt. Zeker een aanrader, niet goedkoop maar veel meer waar voor je geld dan in een hotel welke ook niet goedkoop zijn in vancouver.

Een zeer goede B & B

Berend en brigitte
30-6-2010

Een geweldige B & B . Zeer goede gastheren die een fantasisch ontbijt klaarmaken.

De service is hoog. Een aanrader. De rest van vancouver is allemal te lopen.

Een verborgen parel in Vancouver

Saskia Patist
13-10-2009

Een goed verstopte B&B vlak achter Robson Street gelegen.

Met gratis parkeren voor de gasten, de rest van de stad op loopafstand.

Ook Stanley park is op 10 minuten lopen.

Het ontbijt is fantatisch.

Gastvrijheid staat hoog op het lijstje van de gastheren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The West End Guest House in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The West End Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.