FamiliehotelWeer vandaag23°15°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Limited Downtown Vancouver voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ramada Limited Downtown Vancouver in het Nederlands

Eenvoudig stadshotel

Ebod
6-10-2015

Het is een oud stadshotel. De kamers zijn klein en gedateerd. Het is wel schoon. Hotel ligt super centraal om Vancouver te ontdekken, dichtbij winkels, Gastown, cruise terminal etc. Geen moment onveilig gevoeld. Personeel receptie is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is in een ongezellige kelder. Het ontbijt is zeer eenvoudig en beperkt keuze. Daarentegen zitten er genoeg restaurantjes waar je kunt ontbijten. Vancouver is een zeer leuke stad.

Gereisd Met partner in Wed Sep 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch stadshotel

familie rdv
26-8-2012

Typisch stadshotel met 3 sterren. Ligt vlakbij centrum, maar ook aan rand minder gezellige buurt. Meeste kamers kijken uit op muur en hebben geblindeerde ramen. Kamers zijn klein, zeker als je er met 4 moet op slapen. Personeel is vriendelijk en auto kan voor jou geparkeerd worden (is wel duur). Superlekker ontbijt in restaurant recht over de deur.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor angsthazen

Sandra
30-6-2011

Leuk hotel in oud gebouw met alle voor- en nadelen van dien. Service is goed. Er is zelfs iemand die je auto brengt naar en haalt van de parkeergarage. Ontbijt is typisch het Canadese idee van een continentaal ontbijt: bedoeling is goed maar de uitvoering iets minder. Locatie ten opzichte van Gastown, Chinatown, Stanley Park, vliegveld en de meeste andere dingen waar toeristen voor komen is perfect. Locatie qua directe omgeving is dubieus. Veel zwervers e.d.

Gereisd Met partner in Sun Jun 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

oud hotel in een beetje verlopen buurt downtown, prijs is

P. van der Meer
21-9-2007

oud hotel in een beetje verlopen buurt downtown, prijs is redelijk, de kamers klein en schoon, de service is vriendelijk, goed voor 1 overnachting en dan wegwezen.

Gereisd Met partner in september 2007

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 km

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Limited Downtown Vancouver in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Limited Downtown Vancouver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.