Hotel Ramada Inn & Suites Downtown

Hotel Ramada Inn & Suites Downtown
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Inn & Suites Downtown voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ramada Inn & Suites Downtown in het Nederlands

Wat een ****** herrie!!

CdR
21-9-2017

Kamer was schoon, alleen leek de schoonmaakster erg veel haast te hebben met onze kamer schoonmaken.. oa de vuile handdoeken lagen nog gewoon in het bad.

Maar wat een ontzettende herrie!!!! Snachts niet best kunnen slapen.. de muren, de vloer, de metalen onderdelen in de airco, alles trilde door de harde muziek. Schijnbaar zat onze kamer (114) boven een nachtclub.

Prima voor overnachting

Chanine
3-9-2017

De ligging van het hotel is echt perfect! Je loopt de deur uit en kan de stad ontdekken. Geen geluidsoverlast gehad op de kamer. De parkeerplaats kan je vanaf een zijsteegje bereiken, dat was eerst even zoeken in de drukke stad. Als je gaat inchecken zetten hun de auto voor je in een garage neer, en bij uitchecken halen ze deze weer voor je op. We zijn hier 1 nachtje geweest en dat was prima. Verder de hele tijd in de stad zelf geweest.

Prima hotel op een toplocatie

Bob
5-8-2017

Hotel ligt in het centrum van Vancouver. Ideaal voor cruise reizigers die de cruise terminal lopend kunnen redden.

Keurige kamers en badkamers. Hotel ligt aan een uitgaans straat maar ondanks dat we aan de straat zijde sliepen hebben we daar geen last van gehad.

top

petra en erik
22-1-2011

Oké, het is een wat ouder hotel, maar je krijgt wat je betaald. Wij vonden het zeker voor de prijs een top hotel. Heerlijke bedden en grote schone kamers. Qua locatie kun je volgens ons niet beter zitten, bijna alles is op loopafstand.

De service was helemaal fantastisch! Super vriendelijk en alles wat je vroeg werd geregeld. Wij zouden dit hotel zeker nog een keer boeken de volgende keer.

Stadshotel in uitgaansstraat

Jaap
18-9-2009

Hotel is prima voor het aantal sterren wat het krijgt. Het hotel ligt midden in het uigaansgebied Granvillestreet. 's Avonds is hier dan ook veel te beleven. Ierse Pub naast hotel is erg divers met zeer divers publiek. Parkeren naast hotel kost 15 dollar. Downtowon, Gastown en Robertsonstreet op redelijke loopafstand (10 minuten).

2008

eenvoudig, wel compleet

Roel
10-8-2008

Hotel is een eenvoudig hotel met nette en schone kamers. Gelegen in het centrum. Parkeren auto ca. Can $ 15,-- per dag. Personeel was vriendelijk en altijd bereid je te helpen of vragen te beantwoorden. Niet geschikt om langer dan enkele nachten te verblijven.

Redelijk hotel met aparte Ierse pub

H.Seen
2-8-2008

Redelijk hotel voor een paar nachten niet super groot vriendelijke mensen eigen parkeerplaats met aparte Ierse pub waar je kunt eten van s'morgens tot s 'avonds maar in de buurt is ook voldoende gelegenheid dicht in de buurt van Hop on Hop off bus..niet te ver van vliegveld...

2007

Dit hotel licht midden in het centrum

Marlou Beaujean
16-9-2007

Dit hotel licht midden in het centrum. Daarom een leuk beginpunt om dingen te ondernemen. Licht echter niet in het "mooiste" gedeelte van de stad. Personeel is heel vriendelijk. Voordat wij aan onze tour begonnen hadden we een kamer met uitzicht op een blinde muur. Toen we terug kwamen v\d tour hadden we een kamer gevraag aan de straat kant op de bovenste verdieping en die beviel ons prima. Je hoort wel de discotheek onder het hotel, maar is niet hinderlijk. Jammer dat de liften en vloerbedekking al verouderd zijn. Ik zou dit niet aanraden voor gezinnen met kinderen. Wel voor mensen die niet veel geld willen uitgeven en in het centrum van Vancouver willen verblijven. Eindconclusie is dat het een prima hotel is, maar de volgende keer kies ik zelf voor iets meer luxe :)-

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn & Suites Downtown in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn & Suites Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Inn & Suites Downtown scoort een 6.13 uit 10 op basis van 8 reviews.