Hotel Opus

Hotel Opus

We hebben een aantal aanbieders voor Opus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Opus in het Nederlands

Tophotel op toplocatie

RZ
11-7-2015

Opus is exponent van een nieuwe generatie hotels: geen valse pretenties/schone schijn, maar in alles klasse. Van ontvangst tot en met de ruime/schone/goed toegeruste kamers. En de ligging is werkelijk perfect, midden in het met zorg tot nieuw leven gewekte Yaletown. Jammer dat we hier maar voor één nacht verbleven op doorreis.

Gereisd Met partner in Wed Jul 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadJacuzzi

• Afstand tot strand3 km

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opus in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.