Hotel Holiday Inn Vancouver Downtown

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Vancouver Downtown voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Vancouver Downtown in het Nederlands

prima hotel

heer, mevrouw Westerhuis
24-9-2014

Goede faciliteiten. Uitstekende parkeergarage. Vriendelijke medewerkers.

goed stads hotel

marcel
18-8-2012

goed hotel in centrum van vancouver, tal van winkels en restaurants in de buurt. goede ruime kamers, maar een verschrikkelijk kleine badkamer. kamer was onlangs gerenoveerd maar de hal was groter dan de badkamer. je kon totaal geen spullen kwijt. de reserve toiletrol en de shampootjes van het huis staan op de toiletbak. zeer primitief. we hadden de meest rechtse kamer op de bovenste verdieping en hierdoor een geweldig uitzicht over howestreet tot bijna aan het water. maar als je de ligging van het hotel ziet is dit een van de weinige kamers met wat uitzicht.

ontbijt was zeer goed en het personeel is zeer behulpzaam. altijd in voor een praatje of dolletje. zeker een aanrader voor een paar dagen vancouver

Goede ligging, dichtbij centrum en toch rustig.

H. Mulder
27-8-2010

Je loopt in ruim 30 minuten naar hartje stad. In de straat zijn meedere goed betaalbare restaurants te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Vancouver Downtown in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Vancouver Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.