Luxe hotelWeer vandaag22°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fairmont Waterfront Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Fairmont Waterfront Centre in het Nederlands

goed hotel!

wendy
4-8-2014

Gunstig gelegen, aan de haven, downtown. Kamer zag er goed uit, maar leek niet op de foto van de website. Klassiek bad, ligt niet lekker! Goede brede, hoge bedden! Geen wifi wel tegen betaling. Leuke excusies!

Gereisd Met partner in juli 2014
Indu Brar, General Manager, Executive Assistant, 8-8-2014

Dear Guest, Thank you very much for your review. I'm very pleased that you enjoyed our great location in the heart of downtown Vancouver and our amazing Fairmont beds! I was disappointed you experienced some deficiencies during your stay. I will review your feedback with my team to ensure we are exceeding our guests' expectations. I hope we can welcome you again!

Zeer goed gelegen voor cruises

Jan.dua
5-10-2011

Ik heb hier maar 1 nacht verbleven in dit mooi hotel,de dag voor mijn cruise naar Alaska.Het is wel duur ,maar je krijgt waar voor je geld

Gereisd Met partner in mei 2002
2007

Voor ons was dit een perfect hotel alles naar wens goed

Marlou Beckers
19-8-2007

Voor ons was dit een perfect hotel alles naar wens goed gelegen tegenover docks vertrek Cruises naar Alaska wat wij gedaan hebben.

Gereisd Met partner in juli 2007

D-reizen

Uitstekend en prima gelegen hotel

Frank
31-7-2007

Uitstekend en prima gelegen hotel. Maar wel erg duur en bij die prijzen verwacht je niet, dat een flesje water dat op de kamer staat $8,50 kost en dat het voor het gebruik van de telefoon $1,95 wortd gerekend naast de gesprekskosten

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

1 nacht geslapen in dit hotel aan de haven, prima ligging,

marc
14-8-2006

1 nacht geslapen in dit hotel aan de haven, prima ligging, erg mooie lobby met aarnaast meteen het restaurant, daar een goed ontbijt gehad, je kon kiezen uit buffet of a la carte. Kammers ruim, 1 kingsize bed en voor de kleine een 1 persoons.Badkamer met klein bad en wc douche en ruime wastafel en groot raam, je keek vanaf de toilet zo de haven in. Het hotel is wel aan de prijs, maar wel top! voor info klik op mijn naam...

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Waterfront Centre in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Waterfront Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.