Hotel Coast Vancouver Airport

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Coast Vancouver Airport voor je op een rij gezet:

Laatste review

De kamer werden elke dag goed schoongemaakt en het personeel hield duidelijk rekening met je wensen. Bij de receptie kreeg je duidelijk de gewenste informatie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Speeltuin
Sauna

5 reviews over Hotel Coast Vancouver Airport in het Nederlands

schoon hotel en vriendelijk personeel

Harrie
6-9-2016

Aangenaam,goed verzorgd hotel

H.M.Salemink
17-8-2010

Eenvoudig,goed verzorgd hotel met heel aangename sfeer. Mede door vriendelijk,behulpzaam personeel. Ondanks verkeersdrukte buiten heb je daar binnen weinig last van vonden wij. Voordeel: vlakbij de internationale luchthaven en binnenstad.Eenvoudig te bereiken. Shuttledienst is ook uitstekend.Zeker aan te raden en voor ons voor herhaling vastbaar!

Mooi hotel vlak bij het vliegveld

ronaldenmarjanne
7-5-2010

Dit was onze eerste hotelovernaching toen we in Canada aankwamen. De White Spot die in het hotel zit is meteen onze favoriet geworden. Verder een goed en net hotel

Geweldige service!

Daniëlle
29-7-2009

In 2005 met hele familie voor het eerst naar Canada. Na door mankementen aan vliegtuig enorme vertraging opgelopen en enorm vermoeiende reis te hebben gehad kwamen we aan, toen bleken er geen kamers beschikbaar! Reisbureau had het laten afweten. Waarnemend manager Chris Bishop zag onze wanhoop en regelde hoogstpersoonlijk een ander hotel en reed ons er zelf kosteloos naartoe! De volgende dag konden we wel naar het Coast en haalde hij ons dus weer op. Geweldige service! Daarnaast is er een White Spot restaurant in het hotel waar ook het ontbijt genuttigd kan worden en is er naast het hotel (twee stappen lopen) een Hudson's Landing pub waar het erg gezellig kan worden! In de verdere omgeving van het hotel is weinig te doen, maar je kan zo de bus voor de deur pakken en dan ben je zo op de mooiste plekken van Vancouver (Stanley Park, Granville Island, Grouse Mountain, enz). Verder is het schoon en gezellig met zoals gezegd aardige, behulpzame medewerkers!

2008

goed overnachtingshotel

R.Dut
4-9-2008

lekker dicht bij het vliegveld. 5 minuten met de auto. Naast de ingang ligt een restaurant en een bar.genoeg parkeerplaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coast Vancouver Airport in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coast Vancouver Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.