Hostel C&N Central Station Hostel

Hostel C&N Central Station Hostel

Hostel

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor C&N Central Station Hostel voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel C&N Central Station Hostel in het Nederlands

2006

Via de site geboekt, en we hebben ons dus laten misleiden

Martine
11-8-2006

Via de site geboekt, en we hebben ons dus laten misleiden door de leuke plaatjes op internet. Buurt is erg shabby, veel junks, agressieve homeless mensen, aantal van hen 'woont' in het hostel. Personeel is oud (60+) en niet vriendelijk noch behulpzaam. Het via e-mail beloofde en bevestigde queensize bed bleek in het hele hostel niet te bestaan. Kamers zijn superbasic en deuren kunnen niet goed op slot, ik voelde mij er niet veilig en was blij dat ik niet alleen was!

Gereisd Anders in augustus 2006

• Overige servicesGeldautomaat, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel C&N Central Station Hostel in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel C&N Central Station Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.