Camping Capilano RV Park

2 reviews over Camping Capilano RV Park in het Nederlands

Prima rv

Judith
18-5-2017

Bus op loopafstand. Onder lions gaten. Prachtige wandeling naar centrum nadeel is druk verkeer. Afhankelijk vd plek op camping is dit goed hoorbaar. Camping is echt rv park, parkeerplaatsen. Wel schoon. Mooi aangelegd en met prima speeltuin. Ook strandje met park vlakbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Close to Vancouver-city!

andien3wegen
15-12-2010

Prima RV-park, onder de Lionsgate-brigde, ten noorden van het geweldige Stanley Park, op loopafstand van downtown Vancouver (ongeveer 5 km). Stanley Park heeft strandjes en bos en restaurants. Capilano RV-park is naast een enorme mall: Royal Park, met o.a. luxe supermarkt en allerlei winkels en restaurants/snackbars. Het RV-park heeft een buitenzwembad en een binnen jaccuzzi. Personeel zijn oorspronkelijke bewoners: Capilano Indianen, hun "reservaat" ligt tegenover de camping. Ze vissen nog in de rivier, mooi te volgen vanaf de brug naast de camping (kleinere brug, richting mall).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Capilano RV Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capilano RV Park in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capilano RV Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.