Hotel Budget Inn Patricia

Hotel Budget Inn Patriciasterster

4.5Matig

Canada, British Columbia, Vancouver

Op vakantie geweest naar Budget Inn Patricia?

4.5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Budget Inn Patricia voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Budget Inn Patricia

• 1Erna22-07-2016

Slechtste Hotel ooit

Het hotel gelegen naast de Chinese wijk in Vancouver. De straat, Hastingstreet is een straat vol dakloze en zwaar verslaafde mensen. Niet een paar maar een strat vol van begin tot einde. Google op Hastingstreet Vancouver en je ziet het meteen. Het is te triest om aan te zien, je voelt je wel rijk als je daar loopt maar je vakantie begint met een domper. Zwaar verwaarloosde kamers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 3Marijke15-11-2012

Niet doen

Het hotel opzich is prima maar ligt aan de East Hastings straat van Vancouver. In de directe omgeving van het hotel zit het dan ook vol met daklozen, junks, prostitués en ander gespuis. De kamers zijn zeer klein (1 bed maatje twijfelaar voor 2 pers. en dan nog kun je er niet omheen lopen) en in de 'badkamer' kun je al helemaal je kont niet keren. (Het is volgens mij ook mogelijk om kamers per uur te huren..) Wij wisten dit van te voren niet maar doen dit dan ook nooit meer. Als je met de auto komt moet je $5 betalen voor parkeren (onbeveilgd). Opzich kun je prima op de dag over straat lopen maar je moet tegen de treurigheid en het gebedel kunnen. Ik heb nog nooit zo veel ellende bij elkaar gezien dan daar. 's nachts toen wij terug kwamen van het stappen hebben we voor de zekerheid maar een blokje om gelopen. Over het eten kan ik niet oordelen, wij hebben buiten de deur gegeten. Vancouver is verder een erg leuke stad maar ik raad af om ook maar iets te boeken dat aan EAST Hastings ligt.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 6Debby28-09-2010

Hotel geweldig, maar BINNEN BLIJVEN!

In het hotel verbleven met partner en ouders in 4-pers. kamer. De buurt is angstaanjagend. De junkies liggen voor de deur. Aan de andere kant is het hotel goed. Ik heb nog nooit zo'n heerlijke verse hamburger gegeten. Er is een brouwerij in het hotel. Het bier is wat zwaar, maar goed te drinken. De pub is super gezellig met interessante bezoekers. Personeel is vriendelijk en vrolijk. De kamer is ook prima bevallen, wat oubollig, maar schoon. Er is een bushalte voor de deur die je GRATIS naar het centrum vervoert. MAAR als je op pad gaat, zorg dan dat je een buidel draagt of iets dergelijks, zodat je geen last hebt van de junkies.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 0monique26-10-2008

DIT NOOIT MEER

slechte omgeving, midden in junkietown. Het hotel stond in de lonelyplanet en we hadden het al geboekt vanuit Nederland. Toen we aankwamen schokken we echt, zwervers, junkies. We hebben s'nachts niet kunnen slapen buiten liepen ze de hele nacht rondom het hotel om 06.00 uur werd het licht en zijn we snel weggegaan.

Gereisd met partner in juni 2005

1 tip over Hotel Budget Inn Patricia

• Marijke, 15-11-2012

Roxy's is een leuke bar met live muziek. Voor het echte club gevoel moet je bij VENUS zijn. Culinaire hoogstandjes kennen ze hier niet, maar de Moxy's heeft lekker eten en erg goede cocktails. Ook The Mexican is erg gezellig en lekker. Een bezoek aan het Vancouver Aquarium of Grouse Mountain is ZEKER aan te raden.

0 vragen over Hotel Budget Inn Patricia

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer