Hotel Best Western Abercorn Inn Airport

Hotel Best Western Abercorn Inn Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Abercorn Inn Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Abercorn Inn Airport in het Nederlands

Prima airport hotel

Bart
27-9-2009

Als laatste hotel voor de terugvlucht was dit een Prima airport hotel. Leuk hotel, schone kamer, vriendelijk personeel. Het ontbijt was redelijk, niet al te uitgebreid. Voor het diner kun je prima terecht in het hotel zelf (a la cart), en is van goede kwaliteit. Vlak bij het hotel kun je gemakkelijk met de bus naar down-town Vancouver.

Een aanrader voor wie een hotel zoekt vlak bij de luchthaven van Vancouver

Gereisd Met partner in juni 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Adres9260 Bridgeport Road v6x 1s1(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Abercorn Inn Airport in Vancouver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Abercorn Inn Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.