Hotel Accent Inn Vancouver Airport

7.9Service
7.4Ligging

Hotel Info

• Jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Accent Inn Vancouver Airport voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Accent Inn Vancouver Airport in het Nederlands

• 8Theo & Yvonne26-06-2015

keurig hotel op airport vancouver

Na onze rondreis hadden we de laatste 2 nachten in dit hotel. Een groot hotel, maar de parkeerplaats stond constant vol. Shuttleservice van en naar airport. Grote kamer met andere indeling: voorkamer, tussenstuk met links wastafel en rechts douche en toilet en achterin de slaapkamer met ook nog een tweede tv. Op loopafstand zitten een paar restaurants. Personeel aan balie niet allemaal even vriendelijk. Geen ontbijtruimte. Wel mogelijkheid voor fietsen huur. Buitenkant van hotel is fleurig aangekleed met hangplanten.

9Kamers

• 7Leon 18-07-2014

Handig als je net aankomt

Met een groep gereisd, dus geen idee van de prijs. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld, er is ook een shuttle dienst naar het vliegveld. Kamer is prima, lekker ruim en badkamer is goed. Alles is schoon. Op 15 minuten zit een supermarkt en vlakbij zitten wat restaurants. Prima om hier uit te rusten na een vlucht voordat je verder doorreist.

6Ligging

Met vrienden

• 8ad31-10-2013

Prima hotel voor aantrekkelijke prijs

Na de lange vlucht is het noodzakelijk een nacht bij te komen.Hiervoor is dit hotel prima geschikt, ook omdat het relatief dicht bij de camperverhuur ligt. De kamers voldoen heel goed, vraag echter vooraf wel om een kamer aan de achterzijde, anders heb je last van de drukke weg. Ook voor de terugvlucht is dit hotel prima. De service van het personeel is heel goed.

9Prijs/kwaliteit

• 7marcel18-08-2012

uitrusten na de vliegreis

eenvoudig maar goed hotel. hier 1 nacht geslapen na aankomst op vancouver. ca 10 min. rijden van airport. direct naast de snelweg gelegen, maar weinig overlast van. ontbijt in restaurant naast hotel genomen. en dit was goed. kamer ruim en schoon. airco wel een herriebak

• 7Maud04-09-2011

Praktisch....

Dit motel ligt nog een flink stuk van de luchthaven. Kamer is toe aan onderhoud, wat oudbollige vloerbedekking en spreien. Prima bedden, fijn badkamertje, keurig schoon, koffie en thee aanwezig. Nadeel: er is niets te doen in omgeving. Ligt direkt aan grote weg. In kamer kan geen raam open en airco maakt enorme herrie. Attent was dat de receptioniste direkt meldde hoe laat we zouden worden opgehaald voor de transfer naar het verhuurstation van de camper. Hebben geen ontbijt genomen. Kortom, goede plek, niet echt goedkoop. Vermoed dat er betere opties zijn voor dezelfde prijs!

• 7Jan-Willem20-08-2011

Goed hotel bij einde rondreis

Dit was ons laatste hotel van de rondreis. Prima ligging dicht bij het vliegveld. Gratis shuttle naar de skytrain richting vancouver. Deze brengt je in 26 minuten naar Vancouver. Nette kamer en alles redelijk nieuw. Ontbijten bij de IHOP met 10 % korting.

• 7Willem13-06-2011

Een goede start van U rond reis.

Een hotel wat geschikt is voor je start van je rondreis door BC.Kamer is voorzien van alle noodzakelijke items,en het personeel is vriendelijk en de service is goed. Het ontbijt is even zoeken hoe als werkt maar is wel compleet. De receptie is vriendelijk en zal U zeker helpen om U begin van het ontdekken van BC tot een sucses te maken.

• 9R&M27-06-2009

Prima Airport Hotel

Ophaal service vanaf vliegveld werkt prima en snel. Bij aankomst werd ons een kamer aangeboden aan achterzijde van hotel, vanwege onze lange vliegreis, vrij van verkeerslawaai! Kamer wat je van een airport hotel verwacht, schoon, goede bedden prima douche.

9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

• 9Helbert en Ankie Vogelzang14-12-2007

Een van buiten mooi en van binnen goed en comfortabel hotel. Over het algemeen vriendelijk personeel. We zijn daar verschillende keren geweest; de laatste keer in september 2007, en altijd waren de kamers heel erg schoon. Gratis parkeren. Een goede uitvalsbasis voor Vancouver, maar ook goed om na een vlucht vanuit Nederland een paar dagen kalm te doen vóór een Canada-rondreis. Een aanrader.

9Service

• 5Roman28-08-2007

Uitstekende service, helaas vind ik de kwaliteit niet voldoende.

5Kamers
    4Prijs/kwaliteit

Familie

2 tips over Hotel Accent Inn Vancouver Airport

• ad, 31-10-2013

Tip: als je naar Downtown wil , ga met de gratis hotelshuttle naar het station van de Skytrain.Terug vanaf hetzelfde station naar het hotel voor een paar dollar met een taxi.

• Theo & Yvonne, 26-06-2015

Vanuit Vancouver met skytrain naar airport en dan shuttle servive naar hotel, en andersom kan natuurlijk ook.

0 vragen over Hotel Accent Inn Vancouver Airport

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen